fredag 18 december 2009

Tips och dekorering

Först ett tips till alla som bor i Göteborg med omnejd. Just nu så har Nyblom & Kolléns outlet som ligger  i Stora Holm på Hisingen 30% rabatt på allt i tygboden. Det gäller att passa på! Jag fick tag i en stor duk till köksbordet, en löpare och några smådukar till brödkorgar för endast en bråkdel av vad det annars skulle kosta.


Dottern och jag var ute i skogen och plockade lite granris för att göra julfint på trappan. Det var isande kallt så vi fick bylta på oss massor av kläder. (Jag hann till och med att ta kort i dagsljus på resultatet!)
Det kom inte så mycket snö som jag hoppades på, men det lilla som kom gnistrade jättefint i morse och gör att allt blir lite ljusare.


I morgon ska vi ta in granen och pynta den för att hinna njuta av den. Jag tycker att jag njuter mer av granen innan jul, när julen sedan är över känns den bara dammigt och tråkig och jag längtar efter att slänga ut den.

Ha en riktigt skön fredagskväll!
Kramar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar