torsdag 3 december 2009

Jag kunde bara inte hålla mig.....


Idag var jag på dockjakt på det stora leksaksvaruhuset - min mardrömsbutik, men det har riktigt satt sig på hjärnan att hitta den här dockan som dottern önskar sig. Just den fanns såklart inte men hittade en annan Chou-chou docka som kan skratta som var rätt storlek. Hoppas att den faller i god jord hos dottern. I värsta fall får den väl flytta tillbaka till sin butik. Även mormor är engagerad i detta letande efter "rätt" docka - tack för att du försöker!:))

Så kom jag förbi en lampaffär där de sålde ut alla adventsstjärnor- och ljusstakar. Redan!?
Då kunde jag inte hålla mig utan föll för frestelsen och köpte mig en Nusnäs-stake. Men då kommer nästa problem -var ska jag ställa den och vad ska maken säga?? Snabbt som attan röjde jag på byrån i sovrummet och får jag säga det själv blev det lysande(hihi). Kommer nog inte maken att märka ;))
Kramar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar