onsdag 9 december 2009

Paketöppning



Jag är barnsligt förtjust när det dyker upp ett paket till mig, även om jag själv beställt saker på nätet. Det är så spännande att få se sakerna i verkligheten när de väl dimper ner hos mig. Igår när jag kom hem stod det ett paket på trappan och väntade. När jag läst etiketten förstod jag att det var min vinst! Vad snabbt! Tack snälla M med bloggen Jordgubbar med mjölk ännu en gång för den fina vinsten!

 Jag fick också en julhälsning från Mia som har den fina bloggen Hem och Lycka samt nätbutiken Ellis Corner som var med och sponsrade tävlingen. Om ni inte varit inne och kikat i hennes butik kan jag rekommendera det för där finns massor av "vill ha saker".

Kramar,



1 kommentar:

  1. Jätteskoj att du vill vara med o tävla hos mig =)

    Kan oxå tipsa om en tävling som jag precis startat..

    http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..en med chans att vinna presentkort från en underbar väggords/ barnrumsbutik =)

    SvaraRadera