tisdag 15 december 2009

Nedräkningen har börjat....


Nu är det bara en jobbvecka kvar för mig och en skolvecka kvar för barnen innan vi går på jullov. Det ska bli så skönt!
Det känns som om hela familjen går på halvfart just nu. Alla är trötta och lite smågriniga. Här behövs verkligen lov!

Idag när jag klev ut från jobbet singlade det ner riktig julesnö, stora härliga flingor. Tyvärr stannande de inte kvar eftersom det är några plusgrader...
Men om man ska tro på prognosen så kanske, kanske vi får en vit jul här på västkusten.


Häromdagen när jag var i en av mina favoritbutiker hittade jag dessa två söta änglar. Dessutom till halva priset :)
Jag är lika fascinerad varje år att butikerna rear ut sina julsaker innan jul. Har folk redan tröttnat?

Imorgon ska jag och barnen ta bussen in till stan´för att titta på julskyltning, julbelysning och julgranar. Säkerligen är vi inte ensamna. Jag har planerat in en fikapaus också och det tror jag att barnen kommer att gilla.

Kramar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar