lördag 8 augusti 2009

Shopping

Vilka härliga dagar det har varit här på Västkusten! Inte har jag haft tid att sitta framför datorn då. Idag åkte vi till ett stort shoppingcentra en liten bit utanför stan för att se om vi kunde hitta något kul. Vi kunde konstatera att shoppar gör inte folk en dag med 27 grader ute. Vi kunde i lugn och ro sätta oss och äta på ett matställe, som jag verkligen kan rekommendera - Paprika. Jösses vilka enorma sallader! Till ett rikigt anständigt pris dessutom. Sedan gillar jag ställen som inte är knussliga när det gäller att dela en portion till två barn.
Jag hittade kläder på Esprit - två kjolar och en klänning, på rea -köp tre betala för två. Det var en glad mamma som kom ut från butiken:))

Vi köpte oss också en Wasser Maxx - en kolsyremaskin. Både jag och maken har varit lite anti förut för vi tycker inte att det smakar lika gott som köpt vatten med smak, men när vi insåg att man kunde ställa in "pyshalten" själv så funderade vi om lite. Sedan hittade vi en på Clas Ohlssons för en hygglig peng och då slog vi till. Så det blev en bra shoppingtur!
Kramar i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar