tisdag 11 augusti 2009

Hjälp! :)

I morse när jag vaknade såg jag ut så här:



Nja...okej då..det är Miss Piggy. Jag ringde till sjukvårdsupplysningen idag för att fråga om den influensan jag har är svininfluensan. Svaret var väldigt svävande, jag uppfyllde kriterierna på den, men det kunde lika gärna vara en vanlig influensa..ja, ja, allt är så upphåsat! Om jag fick svårt att andas skulle jag kontakta sjukvården. Lika bra allt ligga lågt och inte smitta för många.


Ja, då har vi fått oss ännu en kunglig förlovning! Jag kikade på presskonferensen på tv och det känns som om Jonas är mer naturlig och inte lika uppstyrd som Daniel (- herregud, han ser ju till och med ut som kungen nu!) Grattis till Madeleine och Jonas!

Kramar,

(bilden på de unga tu lånad av Scanpix, Miss Piggy på Google.se)

1 kommentar:

  1. Wow! Inte hade jag någon aning om att du bloggar! Villken läcker blogg! Jag har lagt in en prenumeration på sån där "Feed", hoppas att det funkar - jag vill läsa mer! Du skriver jättebra! Kram Big Sis!

    SvaraRadera