måndag 31 augusti 2009

Måndag igen...

Ny vecka och nya utmaningar. Det var väldigt vad helgen går fort! Fast vi har iof tagit det ganska lugnt med sena frukostar och ingen stress. Det är väl det helgen är till för?! Fast ibland kan jag känna att det är ännu fler måsten på helgen. Det ska hinnas med så mycket saker att man ibland inte känner av att man är ledig.


Jag hann ialla fall med att ta hand om alla mina orkidéer. De får en genomvattning lite då och då när jag kommer ihåg det, men verkar faktiskt att trivas hos mig ändå. Jag har haft turen att få dem att blomma om med jämna mellanrum och det är himla kul:) Jag har till och med tagit hem och skött en från jobbet över sommaren som inte såg så kry ut,(den gillade nog inte att bli övervattnad av min kollega;) ) men den har repat sig riktigt bra, så den ska få flytta med tillbaka igen.


Tänk att hela augusti också har gått och vi nu knallar in i september och den första höstmånaden. Hur fort går det inte. Förresten har jag redan sett att vissa redan har tagit fram sina läderstövlar igen, fast det är väl att ta i lite väl eller vad tycker ni?

Kramar i massor,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar