måndag 20 juni 2011

Nu får det allt bli sommar!!

För nu har jag gått och sta och köpt mig en glassmaskin!!
Jag har funderat länge och tvekat för skåpen är ganska fulla med hushållsmaskiner... När jag satt och kikade på nätet hittade jag en för ett ganska rimligt pris så jag smällde till! Blir den sedan stående så är ju inte det hela världen heller.
(bild lånad på halens.se)

Jag får återkomma när den har kommit och när jag har gjort den första glassen. Förhoppningsvis landar den i slutet av nästa vecka.

Må så gott och tack för att ni tittar in!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Glassmaskin tror jag du kommer bli nöjd med.......kul att kunna göra sin egen smaksatta glass.
    Så nu får det bli lite "go" sommarvärme!!!!!!

    Idag är ju vädret bedrövligt.

    Kram
    Anneli.

    SvaraRadera