onsdag 29 juni 2011

Nedräkning


Japp, här har nedräkningen börjat och det känns märkligt att snart få vara ledig.

Jag har en himla massa planerade projekt förstås, en del ska påbörjas och en del ska avslutas. Sonen tycker att vi har projekt på gång hela tiden och det har han sannerligen rätt i. Det är väl det som driver en framåt. Det första som ska göras hemmavid är att köra grus till vårt trädgårdsprojekt och till det behöver jag hjälp av min pappa som har både flak och dragkrok.
Jag kommer att ha två veckor först bara tillsammans med barnen medan maken jobbar. Vi får väl hoppas att det härliga vädret fortsätter så vi kan ta och åka på lite dagsutflykter och förhoppningsvis åka och bada.

Må så gott och tack för att ni kikar in!
Jag har sett att besöksantalet har ökat och det är jättekul! Lämna gärna en kommentar så jag kan hitta tillbaka till er! Det är så himla kul att hitta nya härliga bloggar att läsa!


Kraaam! Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar