tisdag 21 juni 2011

Det tar sig!

Projektet framskrider.
Trots att det är kallt och blåsigt så ligger vi i med att måla ribborna till insynsskyddet. Det känns som om det är hundra sidor som ska målas och ibland vet jag inte vilka sidor som är färdiga. Men nu idag ser det ut så här ialla fall!


Stenplattorna ska tas bort och det ska bli likadant grus som i övrigt.


Jag tror att det kommer att bli jättebra när det är färdigt!

Idag kunde jag hämta ut glassmaskinen på mitt utlämningsställe - snacka om snabba bud! Så imorgon ska jag ta och göra glass. Hittade ett recept på björnbärsglass som lät himla smaskigt så det får det bli.

Må gott och tack för att ni kikar in! Lämna gärna ett avtryck så jag kan hitta tillbaka till er!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Det blir jättefint och jag gillar tanken med gruset hela vägen. Ska bli kul att se slutresultatet sen :)

    Du bjuder väl på glassreceptet (om det blir lyckat)?

    Kram Marie

    SvaraRadera