fredag 10 juni 2011

Little Lady Scarlet



Här är min söta mini-perlargon - Little Lady Scarlet.

Så söt och näpen där den står. Den ska få en större kruka om ett tag, jag ska se så jag klarar av att sköta den först. Ett tips var att ge den en svag dos näring varje gång den ska vattnas och än så länge ser det ut att vara ett bra tips för den har många fina blommor och nya knoppar på gång.

Ännu en vecka till ända! Hoppas att helgen kommer att bjuda på bra väder så det blir lite gjort på ett trädgårdsprojekt vi har påbörjat. Jag får visa lite senare när vi har kommit någon vart. Just nu är det bara i uppstarten.

Barnen slutar skolan nästa torsdag så jag måste ta mig till en klädaffär och se till att få köpt något att ta på mig. Jag hoppas på sol och varmt så man slipper stå på skolgården i regn och blåst som förra året. Burr!

Ha en skön fredagskväll!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Hejsan.

    Tror faktiskt att det skulle bli lite skönare väder i helgen.
    Skönt för jag har ett staket som väntar på målning.
    Fast det står ju där det står......

    Måste fråga hur du får till så många bilder i din Header?
    Så fint tycker jag,vill gärna ha men kan inte.

    Ha en fin helg,
    Kram anneli.

    SvaraRadera