måndag 30 november 2009

Är det inte typiskt?

Vad trött jag kan bli på mig själv ibland!! Varför väntar jag in i det längsta??
Dottern har önskat sig en docka sedan i höstas och vi tyckte att hon antingen kunde köpa den för sina egna pengar eller önska sig den i julklapp eftersom hon redan har en likadan docka men nu vill ha en tjejdocka.

När då hennes veliga mamma äntligen bestämt sig för att uppfylla önskan går det inte att få tag på denna någonstans! Hur typiskt är inte det? Jag hade hittat en leksaksbutik på nätet och när jag var inne förra veckan så fanns det dockor men när jag var inne i går var de såklart slut! Arghh!

Jag får bita i det sura äpplet och ringa runt till lite olika leksaksbutiker imorgon. Annars får vi vänta tills den kommer in igen och ge henne den i födelsedagspresent. Men retligt är det, eller hur?

Kramar,

(bild lånad på lekmer.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar