söndag 22 november 2009

100-inläggs jubileum

Tänka sig att detta är mitt 100 inlägg här i min blogg! Vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig från början men jag har upptäckt att det är himla kul att skriva om allt möjligt. Mest blir det väl saker som händer i det vardagliga livet här hos mig.



Idag har dottern haft dansavslutning och nog träffade vi Amy Diamond alltid. Har tidigare köpt hennes senaste cd för att ge dottern i julklapp så den tog vi med och fick signerad. Sonen stod bredvid och lovade högtidligt att inte yppa ett ord till sin storasyster, men det höll inte länge.....ja, ja hon kanske glömmer av det - not!
Här är en bild av just idolen, men jag har klippt bort min dansande idol som stod bredvid med lite rosiga kinder.

Ha en bra början på en ny arbetsvecka!
Kramar,

1 kommentar:

  1. Grattis till ditt 100: e inlägg!

    Ge storasyster en kram från mig! Jag är helt säker på att hon var jätteduktig och mycket nöjd med sin träff med idolen!

    Ge lillebror en kram också - för att han åtminstone försökte hålla tyst en liten stund!

    Kram! BigSis

    SvaraRadera