lördag 28 november 2009

Adventsstök

Här pyntas det i stugorna kan jag lova!
Själv är jag den typen som  vill tvätta fönster och städa lite innan adventsstjärnorna sätts upp.
Det har varit tacksamt väder för fönstertvätt idag. Nu hann jag inte med fönstren i barnens rum innan det blev mörkt utan de blev putsade efter mörkrets inbrott så det ska bli intressant att se hur resultatet blev i morgon! (Eller inte.....)

Så här blev det i det ena köksfönstret!

Inte den bästa bilden i mörkret men den visar ändå mitt inköp av ljusstake som jag gjort i år. Denna är inköpt på IKEA precis när de hade satt fram sina julsaker för att inte bli utan. Det blev riktigt bra.
Framför sitter mina små Maileg nissar som är inhandlade på Balders Hage i Göteborg. Riktiga sötnosar!
I morgon ska vi åka till en fotostudio och ta lite kort på barnen - kanske maken och jag fastnar på några. Blir resultatet bra kanske det kan bli julklappar till väl utvalda ;)

Ha en fortsatt härlig adventshelg! Här fortsätter adventsstöket.
Kramar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar