lördag 14 november 2009

Tips!

Här kommer ett tips till alla som gillar julmarknader!


Jag brukar besöka en julmarknad per år och det brukar skifta vilken, någon gång har vi varit på Tjolöholm, en annan gång på Marstrand.

Men i år kommer jag att besöka Nyblom och Kolléns julmarknad på Stora Holms Säteri. De har alltid sin julmarknad andra söndagen i advent och öppetiderna i år är 11-15.
Miljön där är så otroligt mysig! Att bara sätta sig och fika i orangeriet med en öppen brasa är dröm. Sedan att kunna fynda i butikerna runt omkring.
Jag får ta med mig den stora plånboken eller maken ;))...
Vi kanske ses i vimlet!

Kramar,









(bild lånad på nyblomkollen.se)

1 kommentar:

  1. Hej Helene!
    Åh dit vill jag oxå åka;) Andra söndagen i advent sa du?? Det tänker jag notera i almanackan!

    Ha en skön söndag!

    kram Jenny

    SvaraRadera