torsdag 26 november 2009

Välkommen hem


Just nu spelas EMD:s julskiva "Välkommen hem" för fullt på stereon. Den är riktigt bra med många gamla klassiker men även en del nya.
Den inhandlades idag på Ica Maxi för en billig penning - endast 79 kronor och då går 10 kronor till Childhood foundation.

När jag var på väg hem från Ica stoppade jag in skivan i bilstereon, men inget hände...konstigt.....
Försökte då att få ut skivan......inget hände....KONSTIGT!!! Då utbröt lätt panik och jag tryckte kanske ganska omilt på knapparna på stereon. Försökte då stoppa in en cd till och då gav den helt plötsligt upp och jag kunde få ut skivan....puh! Sedan vågade jag inte försöka igen utan stoppade ner den i fodralet igen och så fick jag hålla mig tills jag kom hem.

Imorgon är det redan fredag! Härligt!
Kramar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar