fredag 13 november 2009

Härliga fredag

Idag var det extra skönt att gå ut genom dörren när klockan var 16 och skynda iväg för att hämta barnen på fritids och börja fira fredag.
Det har varit en tuff jobbvecka och det ska bli så skönt att släppa allt för att umgås med familjen.


Jag saknar att kunna fotografera i dagsljus nu. Det är mörkt när jag går till jobbet och mörkt när jag kommer hem och då blir det inga bra bilder. Men idag lyckades jag faktiskt att ta några bilder när jag var hemma på min rast.
Några kommer jag att spara till senare inlägg för de har med julsaker att göra och den karamellen suger jag på ett tag till :)

Den här orkidéen kunde jag bara inte motstå när jag var och handlade igår på Willys, den kostade bara 69 kronor!!
Orkidéer är en blomma i min smak för den behöver sällan passas med vatten så det kan jag ha många av......

Jag bjuder på en bild till. Detta underbara glashjärtan plus fem till med glitter inhandlades i Ullared och de gick ju inte att motstå! Jag kommer nog att hänga dem i fönstret till jul så att de kan glittra riktigt mycket i skenet av ljus.

Trevlig helg!
Kramar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar