söndag 27 september 2009

Shoppingsöndag

Den senaste veckan har jag varit iväg två gånger och försökt hitta kläder både till mig och barnen. Helt plötsligt har båda barnen vuxit ur allt och dessutom ändrat smak.
Just nu får man 25% rabatt på alla byxor på KappAhl och det är ju bra att passa på när tillfälle ges. Sonen var helt beundrandsvärd! Han provade byxor på löpande band och sa till och med att han tyckte det var kul! Så han fick tre par med sig hem. Dottern däremot är det lite svårare att hitta byxor till. Hon gillar inte vad som helst, men vi hittade ialla fall ett par. De är lila, men syns inte riktigt på bilden här ovanför till höger.

Jag föll pladask för en klänning som jag tänkte kunde passa bra att ha på jobbet med leggings under här till hösten plus en tunika som döljer det jag vill dölja. Helt klart en lyckad shoppingsöndag! Ha nu en bra början på veckan!
(Bilderna är lånade på Kappahl.com)

1 kommentar:

  1. Hej Helene!
    Grattis till vinsten av tre krukgubbar i valfria färger på min blogg :) Maila mig dina adressuppgifter så ska jag vb dem till innerum.se

    SvaraRadera