söndag 6 september 2009

Kärring och kalas

Det blev en hel familjeklippning i går, maken fick också ansat sin semesterkalufs och jag tror att vi verkligen fick valuta för pengarna för det var i alla fall tre riktigt långhåriga som frisören fick ansa.
Efter frisör-besöket gick vi till en helt fantastisk godisbutik för att köpa lördagsgodis till barnen. Denna affär har godis högt och lågt i hela butiken och goda sorter och alltid färskt! Biträdena städar undan hela tiden och fyller på så det känns fräscht och fint. En godisbutik jag verkligen kan rekommendera! Den heter 4-gott och finns på tre olika ställen i Göteborg.
När vi satt och åt middag sa min son (jag undrar om han är min...?) att han tyckte att jag såg konstig ut när jag hade klippt mig. "-Du ser ut som en kärring!" Ja, den kommentaren satt som en smäck!


Idag ska dottern på kalas på Lek och buslandet då hennes bästa kompis fyllt 8 år. Jag  har så himla svårt att hitta på bra presenter men nu är ju dottern så stor att hon kan hjälpa till och tur är väl det. Den här gången blev det dockkläder och nappar till en docka. Pappret hittade jag på Ullared och det tycker jag är urläckert. Hoppas även en åttaåring tycker det fast hon kanske bryr sig mest om innehållet!
Kramar i massor,

1 kommentar:

  1. :D *skrattar så jag trillar av stolen* Den gode F! Vilken kommentar! Jag är helt säker på att du är skitsnygg och inte alls ser ut som en kärring! Kram, BigSis!

    SvaraRadera