torsdag 10 september 2009

Cult Design

              Jag gillar Cult Designs saker. Har en del krukor och annat utplacerad i huset. Till köksbänken köpte jag i våras en rosa diskmedelspump och en svart tvålpump efter mycket funderande. Jag har en inredningsbutik i närheten där jag brukar slinka in och kika på utbudet. Ibland är turen med mig och jag kan köpa Cult saker för halva priset, inte illa.
Nu har höst- och julkollektionen kommit in och det finns en hel del godbitar att fundera över. Det jag gillar med deras idéer är att det är enkelt att byta ut efter årstid -det kostar inte skjortan att byta ut ljusmanchetterna för att få lite nytt.
I våras var jag på en blomsterkurs (som jag fått av maken i födelsedagspresent, bra idé och får gärna upprepas!) och där kunde vi välja vilken Cult kruka vi ville i hela butiken...vilken beslutsångest... Alla skulle vara florister för en kväll och då fick vi varsitt lock till med färdiga hål!! Så himla fiffigt! Sedan var det bara att sticka ner de blommor du valt och hips vips så hade du gjort arrangemang!

(Bilder lånade på Cult Design.se förutom den översta som är min egen)

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för titten hos mig! Hjärtkroken har jag köpt på en inredningsbutik i Örebro och märket är Bruka Design, så du finner de säker nån annanstans oxå:-)Lycka till! Kram Sofia

    SvaraRadera