tisdag 16 februari 2010

9-åring i huset

Grattis till min allra bästa 9-åring!

Idag har vi firat dottern som fyller hela nio år! Tänk vad tiden går fort - och jag är inte en dag äldre ;)
Dagen började med sång och paket på sängen. I år blev det inte lika många paket vilket dottern tycker är fasligt tråkigt, men värdet på varje paket har liksom ökat, men det är svårt att riktigt ta in. Maken har varit ledig och de gick på bio för att göra något roligt.
Dagen blev väl inte riktigt vad dottern tänkt sig eftersom jag legat sjuk och inte kunnat laga önskerätten - pizza, men storsint som hon är så bestämde vi att det blir lite längre fram i veckan.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att se om jag kan kurera mig.

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Ja, tiden går alldeles för fort. Kan inte tro att vår äldsta blir 12 i sommar. Hon är ju bara vår lilla tjej än...
    Gratta dottern i efterskott och hoppas du kurerat dig nu så det blir lite pizza någon dag :)

    SvaraRadera