onsdag 24 februari 2010

Tillbakablick



Ledig dag och sonen är krasslig. Vad passar bättre än att sitta och kika igenom bilderna från i somras.
Visst blir man lite sugen och längtar till sommaren!

Jag har kommit till skott och beställt ett nytt objektiv till min kamera, (55mm-300mm)som gör att jag kommer att kunna ta ännu lite närmre. Fick idag reda på att det har kommit så nu längtar jag efter att kunna fotografera ute igen, att lära mig ännu fler finesser och inställningar på min kamera så mina bilder blir bättre. Jag ska nog önska mig privatlektioner i födelsedagspresent! ;)

När jag tittade igenom mina bilder insåg jag hur mycket kort jag tagit på blommor och blad. Det är ju ganska tacksamt att ta på för de springer ju inte iväg, men det här året har jag lovat mig själv att jag ska ta fler bilder med människor på!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Vilka jättefina sommarbilder! Visst längtar man nu.. :)
    Mysig blogg du har, och kul att du också finns här på västkusten...

    Jo, ang Frö med Posten. De har öppnat lagerförsäljning i Kungälv, på Byggmästaregatan 8. Det ska vara i samma hus där leksaksaffären Lekia håller till.
    Vet ju inte om du känner till Kungälv men här är i alla fall en enklare vägbeskrivning.
    Kommer du från Gbg på E6, kör av vid ICA Maxi avfarten (står även Marstrand), fortsätt rakt fram så du har ICA Maxi och McDonalds på högersidan. Kör rakt vid trafikljusen, och rakt i nästa lilla rondell. Sen är det första avfarten till höger och sen direkt vänster. Det är ett stor lagerbyggnad, där även Pingstkyrkan har sin Second Hand och det står med stora bokstäver på huset.
    Hoppas du hittar dig.

    Om du vill ha mer förklarat så hör av dig bara så försöker jag förklara bättre .... :)

    Lång kommentar blev det visst...
    Ha en mysig helg, kram Marie

    SvaraRadera