söndag 28 februari 2010

Fynd på bokrean

Jag gillar att kika på bokrean. Mina blickar dras alltid åt samma håll, kakböcker, fina matlagningsböcker, trädgårdsböcker och roliga böcker till barnen. Nu vet jag ju inte om det är riktiga fynd man egentligen gör för jag tycker att det går att hitta böcker till bra pris året om. Men bara känslan av att göra fynd är härlig!

Dessa böcker hittade jag igår på Coops bokrea:




Vackra bilder!

Pjamaspartyt med övernattning gick alldeles utmärkt! Så glada och lättsamma tjejer är i denna ålder, ialla fall dessa. Tacos-skalen gick hem och det blev renskrapat i karotterna. Det är väl ett gott betyg?

Idag har vi letat efter stövlar till dottern som håller för väta och är varma för nu när snön har börjat smälta och att det regnar gör att det är risk för rejäl översvämning i de vinterstövlar hon har nu. Vi var och letade i flera olika skobutiker men utbudet var riktigt magert. Det som fanns var tygskor, sandaletter och högklackat. Ja, enligt kalendern är det väl snart vår....

Kram, Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar