lördag 9 januari 2010

Nu ÄR julen slut!


Japp, nu är julen slut!
Julgranen är utkastad och alla ljusstakar, stjärnor och tomtar har förpassats till sina respektive lådor.
Det är lika skönt varje gång och det blir så luftigt och fräscht.
Jag passade på att göra en större rengöring dvs damma, dammsuga och våttorka golv. Medan jag höll på lyste den rackarns solen och avslöjade alla dammgömmor vilket fick städivern att öka. Men nu är det gjort!

Idag har min syster med familj varit här och vi har haft lite tävlingar i Wii spel blandat med mat och fika. Alltid lika trevligt!

Jag skickar också en härlig bukett till min far som idag har sin födelsedag!
Grattis pappa!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Hej Helene,

    Grattis du har vunnit tröstpriset i min tävling!

    Maila mig din adress så kommer de hem med posten.

    Kram Frida

    SvaraRadera