onsdag 27 januari 2010

Ledig dag

Onsdagen är min absoluta favoritdag för då infaller min lediga dag.
Idag var det extra skönt att sova lite lägre och bli milt väckt av sonen. När vi sedan tittade ut och såg vilket busväder som härjade på utsidan så kändes det skönt att få spendera dagen inomhus. Så vi satte oss i soffan och läste tre Mamma Mu böcker och sedan åt vi frukost. Mysigt!

Just nu är det mycket på jobbet med en del sena kvällar så igår när jag äntligen kom hem så möttes jag av två kramgoa barn och en bukett med jättefina tulpaner från maken! Det värmer!

Ha en bra onsdag!
Kramar, Helene

2 kommentarer:

  1. Halloj, vilken fin blogg du har. Titta in till mig för en överraskning.
    Kram Erika i Villa Lilja

    SvaraRadera
  2. Hej Helene,

    Vilka fina tulpaner du fått och jag tycker också det är skönt att ha sluppit gå ut idag!!

    Kram Frida

    Ps. Hoppas du fått dina muffinsformar och att du bakat något gott?! Ds.

    SvaraRadera