onsdag 20 januari 2010

Jag vill.......


Jag har länge gått och varit såå himla nöjd över att vi fick så mycket snö och att det blev vinter och kallt till slut. Men nu har även jag tröttnat! Nu längtar jag till våren och sommaren! Jag vill rensa bort allt torrt bös i rabatten och se om mina perenner klarat sig. Jag vill sätta ut trädgårdsmöblerna för att kunna sitta ute dricka kaffe i de första varma solstrålarna. Jag vill kunna fotografera i bra ljus igen. Jag vill boka en resa till ett varmare land. Jag vill..... Ja, det kan fortsätta i oändlighet vad jag vill.
Det är mycket jag vill just nu men inte mycket som hinns med. Det är trist.
Fast nästa helg ska familjen ialla fall åka till Jönköping och bo på hotell och bada på äventyrsbad! Sådana små utflykter är guld värda och ger så mycket energi i flera veckor framöver.

Kramar, Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar