måndag 11 januari 2010

En vinst och tillbaka till vardagen

Vad glad jag blev när jag såg att jag vunnit ett tröstpris i en tävling hos Frida med bloggen Det ljuva livet i stan. Vinsten är dessa söta muffinsformar! Tack snälla Frida och ett extra tack till hennes söta dotter som drog mitt namn :)
(bilden har jag lånat från Fridas blogg)

Idag började vardagen hos oss igen efter ett långt och skönt jullov. Barnen började skolan och det var inga muntra miner när de skulle upp ur sängen tidigt i morse vill jag lova.
Samtidigt som det är såå skönt att vara ledig och ta dagen som den kommer är det ganska skönt att komma tillbaka till vardagsrutinerna igen. Det tar väl en vecka att komma ikapp men sedan är vi på banan igen. Barnen har redan börjat nedräkningen mot sportlovet som är sex veckor bort......
Ha en bra start på veckan!

Kramar, Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar