söndag 21 mars 2010

Vårtecken

Här börjar det kännas mer och mer som om våren är på väg! Igår sken solen och termometern visade på 10 plusgrader i solen! Inte illa!
Min mamma, jag och dottern var iväg på en utflykt till Fritsla Tyglager. En härlig butik för dig som gillar inredning med märken som Bruka, Maileg, Greengate, IB Laursen, Himla, mm. Plus en uppsjö av tyger, gardiner, kuddar mm. Det var så fullt av fina saker att vi fick gå några varv runt för att hela tiden upptäcka nya prylar! Vi var egentligen inte ute efter något speciellt. Hade mycket god karaktär igår - kom bara hem med en sak. Den ska bara tas kort på så ska jag visa!

Det är så härligt att upptäcka alla nya vårtecken! I mina föräldrars trädgård blommar just nu en trollhassel. Så vackert och effektfullt med de gula blommorna mot de bara kvistarna. Eller hur?
Ha en härlig söndag!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Hejsan.

    Tack för dina tips om fina butiker.

    Fritsla tyglager hade jag inte en aning om att där fanns annat än tyger. Måste nog åka dit någongång i sommar

    Ska bli skoj att se vad du köpt.

    Ha det gott,
    kram Anneli.

    SvaraRadera