onsdag 10 mars 2010

Vad roligt! Jag har fått

min första award - en sunshine award! Från Malin och Nettan med den fina bloggen NeMa Virkdesign.
Tack snälla, vilken härlig överraskning!
Så här lyder motiveringen:

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Jag skickar vidare till några som förgyller och inspirerar min bloggvardag:

Claudia med bloggen Huset utanför stan
Karin med bloggen Rosa maränger
Anneli med bloggen Hemlyckan
Marie med bloggen Hem och Harmoni
M med bloggen Hwita villan
Josefin med bloggen Krydda livet
Camilla med bloggen Mitt smultronställe
Victoria med bloggen Madickens värld
Mia med bloggen Hem och Lycka

Kramar, Helene

4 kommentarer:

  1. Grattis till awarden! Och TACK så mycket för att du ger den till mig... :)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Grattis vännen.

    ...och du visste precis vad jag behövde denna gråa morgon,
    tack så jättemycket.

    Blir det någon sol här i Göteborgstrakten idag , tror du?
    Hoppas det....

    Ha en fin dag,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir! Tack Helene! Och grattis till dig :-).

    Stor kram M

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Helene!

    Jag blir verkligen jätteglad för att du gärna tittar in hos mig och för denna söta Award!

    Kram Victoria

    SvaraRadera