onsdag 24 mars 2010

Nytt på bordet

Sedan jag började blogga har jag fått upp ögonen för så många nya, vackra saker - både på gott och ont! Kanske mest på gott för det är härligt att omge sig av saker man tycker om och som är vackra. Eller hur?
På många bloggar har jag sett Sturehofs krukor och jag tycker de är så fina!! Har letat både här och där men inte lyckats komma dem på spåren. Ett tips från någon om att de finns på Fritsla Tyglager gjorde ju såklart att jag ville åka dit!
Den här kom jag hem med!

Så nu står den på mitt köksbord och jag mår bra!


Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Tusen tack för det tipset! Jag vill också gärna ha en sådan kruka och har kollat lite utan att hitta.
    Och Fritsla tyglager står ju på tur att besökas under våren :)

    Ha en fin fortsättning på veckan! Kram Marie

    SvaraRadera