torsdag 18 mars 2010

Ny frukostskål

När man är och handlar så finns det ofta erbjudanden om att "-köp si så får du en...."
 Det är inte ofta jag går på en sådan sak för jag inser att jag antagligen bara kommer att stoppa in det i ett skåp och att det aldrig kommer till användning. Känns det igen?
Men idag kunde jag inte låta bli!

Den här söta porslinsskålen fick följa med hem i utbyte av att jag köpte två flingpaket av detta speciella märke!
Kunde det väl vara värt, eller vad tycker ni?

Skålar kan man aldrig få för många av!

Kramar, Helene

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara skålar:D

    Tänkte passa på att tipsa om en tävling på min blogg, 5st vinner undrbara bak & mat produkter från Mikadesign.

    http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-hos-fyra-arstider.html

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att du hittade till mig och vill vara med och tävla. Jättesöt skål! Helt klart värt 2 flingpaket. :) Ha en trevlig helg! /Sofia

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Sååå söta små skålar. Förstår att det blev affär.

    Tack snälla för tipset om butiken i Göteborg!
    Dit blir det säkert en tur i vår.
    Så fina foton.

    Hoppas du får en fin helg,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Jag såg de där skålarna också - så söta!

    Kram Maud

    SvaraRadera