fredag 18 februari 2011

Välkommen in i finrummet!

Idag ska ni få följa med in i ett rum som jag aldrig i mitt liv kunde tro att jag skulle skriva om. Nämnligen tvättstugan! Tja..att kalla detta pytterum för tvättstuga är nästan fånigt men där finns tvättmaskinen ialla fall. Anledningen till att jag visar upp detta rum är att jag gjort om lite. Har länge haft två ganska trista tvättkorgar som bara är i vägen så fort det ska städas och som bara varit fula i allmänhet.

Så jag fick mig en efterlängtad utflykt till IKEA förra fredagen för att det skulle inhandlas några nya.


Det blev två Antonius stativ för tvättsäck, två tvättsäckar och åtta hjul. Vilken fröjd att kunna flytta undan dessa när det är städdax. Smidigt, snyggt och lättsorterat!

Ha en härlig fredag!
Här vankas det hemgjorda hamburgare med hemgjorda pommes om det vill sig väl!

Kramar till er som kikar in!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar