måndag 14 februari 2011

Alla ♥ dag!


 En bild på min frodiga "hjärtan på tråd" får symbolisera mina alla hjärtans hälsningar till mina nära och kära! En extra varm kram går till sonen som är hos mormor och morfar på sportlov i två dagar.

 En varm hälsning går till er alla härliga bloggvänner därute som kikar in hos mig trots att jag inte är speciellt närvarande här men jag går in hos er och läser dagligen.

Om man får ynka lite så har jag fått någon rackarns bacill och åkt på magsjuka. Det värsta är över men nu återstår det att börja få i sig lite mat utan att magen strejkar. Det blir några dagar i viloläge men sedan får jag hoppas att det är bra igen - det är bra trist att vara krasslig!

Kram till er alla!
Helene

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas du mår lite bättre nu...

    Önskar dig en mysig ♥ kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Den var väldigt tät och frodig din blomma :) Tänk att lyckas få dom att se ut så...det har jag aldrig lyckats med...hi hi men hoppas du kryar på dig från den elaka bacillen och får må bättre snart.
    Kram Annika

    SvaraRadera