söndag 13 juni 2010

Sol, sol jättesköna sol...

Hej härliga söndag som kommer med sol!
Livsandarna vaknar till liv igen och möjligheten att få skrota runt i trädgården ett tag. Gräset har vuxit vilt de senaste dagarna så gräsklipparen ska ut och rastas.

Jag som älskar att baka har hittat en blogg med massor av smarriga recept - Bakecake där Daniella delar med sig av sina recept. Just nu anordnar hon en tävling i samarbete med Kalasform där man kan vinna ett härligt set med muffinsformar i olika modeller. Är du intresserad? Klicka här.

(bild lånad hos Daniella)

Ha en härlig söndag!
Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Låter som fina vinster, passar mig perfekt som älskar godsaker :)
    Sambon skickade precis ett löparprogram till mig på mail, han tycker nog jag behöver röra på mig ;)

    Jo, ang Myrsine. Jag har två stycken och de verkar trivas.
    Båda står en bit in i rummet men ändå ganska ljust men inte i solsken. Jag vattnar dom ca 2 gånger i veckan och ansar till dom emellanåt när någon kvist sticker iväg uppåt.

    Lycka till och ha en fin fortsättning på söndagkvällen, kram Marie

    SvaraRadera