torsdag 17 juni 2010

Kors i taket!

Ja håll i hatten och sitt i båten för jag och dottern har varit ute och sprungit!
Var en vända på Freeport i Kungsbacka i lördags och inhandlade ett par springskor för att verkligen motivera mig själv till att komma igång att motionera. Har man inga skor som står och ger en dåligt samvete så är det lätt att låta bli, eller hur? Eftersom jag inte sprungit på sisådär 10(!!) år utan mest promenerat så tog vi det väldigt lugnt och delade upp rundan i gåpass och springpass. Det gick över förväntan och dottern var såå duktig!
Snart fredag igen och en härlig helg att se framemot! Nedräkningen till semestern har på allvar börjat, endast 3 veckor kvar....

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Grattis till löpturen... jag tänkte också sätta igång när jag blivit av med min förkylning.
    Tänkte värma upp lite med en tur till Ullared imorgon... :)

    Kram Marie

    SvaraRadera