fredag 23 april 2010

Premiärvisning

Här kommer den första bilden från mitt kök. Jag har inte visat detaljbilder förut men nu när det har blivit lite nytt i köket så...varför inte?!
Här är mitt senaste inköp som nu pryder vårt köksgolv. En härlig Pappelina matta som jag köpt hos Jenny med nätbutiken Hemlängtan.com. Det visade sig att Jenny bor i Kungälv så jag kunde lätt och smidigt hämta den hemma hos henne och därmed få fint i köket med en gång! Vi har inte haft någon matta tidigare utan tyckt att det har varit bra utan men nu när mattan kom in så blev det så himla bra. Jag är nöjd!

I eftermiddag/kväll spelar sonen fotbollsmatch igen men sedan börjar helgen!
För att få mat snabbt till hungriga magar efter matchen blir det taco.
Ha en  härlig fredag!

Kramar, Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar