lördag 20 augusti 2011

I gömmorna



Brukar inte ta in rosor så värst ofta för de är vackrast där de sitter. I dag när jag städade ur vitrinskåpet så hittade jag en rosgömma som jag fått efter min älskade mormor.

Vitrinskåpet ska för övrigt målas om så snart det bara är möjligt, från fruktansvärd färg (bok) till vitt!

Det är mycket nytt på jobbet som kräver tid, men det ska väl snart lugna ner sig.
Får passa på att ta det lugnt i helgen och njuta av det vackra vädret.

Må så gott och tack för att ni kikar in!

Kramar, Helene

3 kommentarer:

  1. Så fint!
    Med min dåliga syn så tyckte jag först att det var gelehallon i skålen.... önsketänkande kanske!

    Här har vi så molnigt ikväll att jag skulle tro det blir regn snart, tyvärr.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Himla fin, jag hade ingen aning om att de kallas rosgömma. Så gulligt!

    Ha en mysig kväll, kram Marie

    SvaraRadera
  3. Visste inte heller att det fanns något som kallades rosgömma men så fint! Fin blogg och fina bilder!

    SvaraRadera