måndag 11 april 2011

Välkommen på invigning....

av mitt nya planteringsbord!


Fick det i födelsedagspresent av min mamma. Då var det färdigmonterad och lackat - det är vad jag kallar service! Det roliga var att det snöade som värst på min födelsedag när mina föräldrar kom med bordet :)

Idag har jag invigt mitt planteringsbord och jag kan bara säga att det var helt underbart att stå vid ett bord istället för som jag gjort tidigare  - legat dubbelvikt på altanen när jag har planterat mina krukor.

Jag skulle vilja ha bordet stående någonstans i trädgården med krukor, jord, spadar, sekatör mm. Men det skulle nog bli för utsatt av regn och rusk så det får stå i carporten när det inte används så får jag flytta fram det när jag ska plantera.

Ha en fortsatt bra vecka!

Kramar, Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar