söndag 10 april 2011

Ny leksak



Tänk vad det är kul med nya leksaker! Här är min senaste som min snälle make köpt till mig i försenad födelsedagspresent. Just nu är jag mest fascinerad att jag kan gå ut på nätet och hitta min blogg!

Här har vi haft en helt underbar dag med mycket tid ute i trädgården. Jag har börjat att röja i mina perennrabatter för att se om plantorna har klarat vintern. Så snart det kommer upp lite mer ska jag ge mig på att dela vissa perenner som tar alltför stor plats i rabatten.

Nu har förkylningen och febern hoppat över till sonen så det blir till att vara hemma några dagar till.

Må gott och tack för att ni kikar in!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Hej hej, tack för snälla ord på min blogg! "jorden" i zinkkrukan är någon slags bark till orkideér....hon på bomsteraffären tipsade om den och det va väldigt smidigt att ställa ner lökarna och hälla denna "bark" runtom... eftersom påskliljor inte behöver vattnas så mycket...
    Kram o Glad Påsk! Annika

    SvaraRadera