måndag 4 april 2011

Nytt i vardagsrummet




Har spenderat en stor del av min helg i Ullared. Vi var ett litet gäng från jobbet som skulle fira en arbetskamrat som fyllt jämna år. Hon fick ett presentkort och då passade vi på att hänga med plus att vi hyrde en stuga för att sova över i så att vi kunde ha det lite trevligt på kvällen. Hela lördagen gick till att gå på Gekås med en del korta pauser för att äta.

Förra gången jag var i Ullared så såg jag en snygg lampa som jag funderade på att köpa men avstod då jag visste att jag snart skulle åka ner igen. Men nu fick den åka med hem och den blev perfekt på mormorsbyrån i vardagsrummet mot den vita väggen.

Idag är jag hemma för dottern är förkyld med hosta och feber. Jag har tagit ett rejält grepp i stryktvätten under tiden vi tittade på High School Musical 3, då går det som en dans!

Kramar till er som kikar in!

Helene

1 kommentar:

  1. Hej Helene!
    Vad roligt att du ville vara med i min utlottning och att du tittade in hos mig!
    Tack så jätte mycket!!!
    Underbar lampa!
    Och fin blogg.
    Ha en mysig onsdag! Stor kram från Eleonor!

    SvaraRadera