onsdag 8 september 2010

Här är jag!

Jo visst lever livet med mig fast inte speciellt närvarande här på bloggen.... Har tappat lusten just nu och känner inte att jag har något att förmedla.
Lever fortfarande kvar i den härliga känslan från semestern och det späs ju på av det helt fantastiska vädret vi har just nu! Passar på att njuta tillsammans med barnen när de kommer hem från skolan. Vi tar oss ett mellanmål i solskenet på altanen innan läxor eller kompisar tar vid.

Den här bilden fick följa med hem från Mallorca. Där fanns hibiskusar stora som träd i alla möjliga färger, så  vackert!
När jag ser hibiskusar går alltid tankarna till min älskade mormor som var en fena på att sköta dessa! Jag har slutat att försöka få en att överleva hemma hos mig. Här bor bara härdiga blommor som behöver så lite skötsel som möjligt, typ orkidéer.

Ha det gott!
Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt väder! Lite kyligare igår men idag ser det ut att bli ganska fint ändå.

    Ibland går blogglusten upp och ner och jag har många gånger funderat på att sluta men jag tycker det är alldeles för roligt ändå.
    Har dock slutat att stirra mig blind på antal besökare och kommentarer, jag är glad bara några tittar förbi :)
    Hoppas du fortsätter för jag tycker du har en fin blogg och mycket att förmedla med inspiration...

    Ha en mysig lördag och stor kram!
    Marie

    SvaraRadera