måndag 12 juli 2010

Vinnaren är utsedd!!

Vad roligt att det var så många som ville vara med i min sommarutlottning!!
Jag har suttit på altanen under markisen och skrivit lotter för glatta livet och önskat att jag kunde ge er alla varsinn handduk. Det har varit så roligt att hitta till så många nya bloggar som jag inte varit inne på förut. Men nu är vinnaren dragen och det blev:


Anneli med bloggen Hemlyckan
Ett jättegrattis till dig!!
Mejla mig din adress och vilken färg du vill ha på handdukarna så kommer de på posten!
Nu när jag hade två par handdukar så drog jag en extra vinnare som får den färgen som Anneli inte väljer. Den som vinner de andra handdukarna är:

Marie med bloggen Hem & Harmoni
Ett jättegrattis till dig också!

Nu ska jag ta och njuta av min semester och det vackra vädret!

Kramar, Helene

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna!! Mycket avis!!
    Kram ia

    SvaraRadera
  2. Tjoho, va kul! Tack så jättemycket!!
    Skickar min adress på mail...

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Tack för en fin tävling och stort grattis till de lyckliga vinnarna!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej Helene!
    Grattis till Annelie och Marie som vann och tack för en fin tävling:)

    Ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera