torsdag 1 oktober 2009

Nöjd


Är riktigt nöjd med mig själv att jag trots att maken inte ville följa med ut och motionera tog mig i kragen och snörade på mig mina walkingskor, vässade stavarna och klädde mig för en promenad i både mörker och kyla. Det är svårare att komma ut nu på kvällarna just pga mörkret, det blir ju kolmörkt redan kl 19!
Nu önskar jag att jag hade dessa läckra guldskorna att promenera(sväva?)runt i, men icke sa Nicke. Mina införskaffades för ett antal år sedan på SheShop och ser ganska alldagliga ut men de är otroligt sköna vilket är huvudsaken.

Något jag är dålig på att komma ihåg så här års är att sätta reflexer på mina jackor! Sedan sitter jag i bilen och blir irriterad över gångtrafikanter som inte har reflexer! Nu ska jag skärpa mig den här hösten.

Kramar i massor,


(bilderna är lånade från Reebok & google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar