onsdag 7 oktober 2009

Utflyktsdax...igen

Mina barn trodde inte att jag pratade sanning när jag berättade att vi skulle åka på en utflykt igår igen!! Varför inte passa på när tillfälle ges?!

Igår åkte vi till Alingsås, denna härliga caféstad! Dock gick mitt besök ut på att få komma till Balders Hage. Som tur är gillar båda mina barn också detta härliga ställe för de har ju verkligen saker för alla åldrar. Barnen brukar stanna i det första rummet med leksaker och jag dyker längre in i butiken och tittar på alla andra saker ex.från Bruka, Greengate och Nyblom och Kollén. Det var inget speciellt jag var ute efter men alltid kommer man hem med något. Igår kom jag hem med en söt liten lykta som fick sin plats i köket över köksbordet. Ljusyktor kan man inte få för många av!


Har gått och fått någon illbattig bacill som gör att jag hostar något så vansinnigt. Det blir till att försöka ta det lugnt resten av veckan och framförallt inte prata! Får se hur det går...

Kramar i massor,


(Bilden från Balders Hage lånad av Jenny med bloggen Hemma på Kråkered.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar