lördag 25 juli 2009

Ett hjärtligt tack!

Jag är en riktig nybörjare när det gäller att blogga! Steget från att ha läst andras bloggar och beundrat layout, bilder mm till att sitta på andra sidan och förstå vilket jobb som ligger bakom är stort! Jag har försökt att söka så mycket hjälp som möjligt genom att "googla", men tyvärr är de flesta anvisningar på engelska och där räcker inte min skolengelska!

Vilken tur att min pappa finns! Han har oanade talanger när det gäller! Tack snälla pappa för att du hjälpte mig att knäcka koden!!

Så nu idag har jag på egen hand lyckats lägga in en besöksräknare! Och jag har blivit en kunskap rikare.

Kram till er alla!

(Den goda bilden har jag lånat hos Matton.se)

2 kommentarer:

  1. Datasupporten tackar för uppskattningen.

    SvaraRadera
  2. Det blev en konstig tidsangivelse i föregående kommentar och jag försöker komma på anledningen.

    SvaraRadera