söndag 16 oktober 2011

Present & ljuvligt väder

Den här härliga ljuslyktan fick också följa med hem häromdagen men den kunde jag inte visa förrän idag eftersom den skulle bli en present till min svägerska som brukar kika in här. Då hade det ju inte blivit en överraskning.....



Vilket ljuvligt väder det är idag! Vi har suttit ute och fikat i solen och det riktigt värmde i ansiktet. Även lite trädgårdspyssel har hunnits med - de sista krukorna med sommarblommor är tömda, tvättade och undanstoppade. Det börjar se riktigt trist ut i trädgården med vissna perenner, bös och blad. Fast det är ganska skönt att låta allt vara och ta nya tag till våren när det börjar spira igen och lusten har kommit tillbaka.

Ha en skön söndag!

Kramar, Helene

2 kommentarer:

  1. Du frågade mig om knopparna i blåvitt som du sett hos mig. Just dessa har jag vunnit i en bloggtävling men jag vet att det finns likadana eller liknande på Indiska. Så kika där :)

    Jag önskar dig en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt att du vill vara med i min utlottning, och välkommen som följare hos mig.
    Trevlig kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera