söndag 9 januari 2011

Favourite things...

Vissa saker bara älskar jag! Och för att få dessa kan jag nästan gå genom eld och vatten....nja inte riktigt, men nästan. Den här föll jag pladask för så den fick följa med hem!

en skärbräda i mönstret Picknic.
Förra våren var jag på Antikladan i Lilla Edet och "fyndade" den här:

Ser ni mönstret?
Skärbrädan kommer nog mest att få stå och vara snygg, kanske kan användas som ostbricka.

Skickar en grattishälsning till min pappa som fyller år idag!
Ha en härlig söndag och tack för att ni tittar in!

Kramar, Helene

3 kommentarer:

  1. Ett mycket snyggt och klassiskt mönster...!

    Antikladan har jag aldrig varit i än, men planer finns på en tur till våren.

    Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Vet du att det finns tyg i "Picknic".
    Snart ligger en duk på mitt köksbord i just det tyget.
    Om jag nu bara kommer till skott någon gång.

    Är det bra på Antikladan?
    Har aldrig varit där.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera