onsdag 26 januari 2011

Boktips!

Det är så härligt att hitta en bok som man bara fastnar i med en gång och som inte går att lägga ifrån sig förrän den är färdigläst. Jag hittade av en slump en ny svensk deckarförfattarinna som är i klass med Marie Jungstedt, Ann Rosman, mfl.

(bild lånad på adlibris.com)


Utspelar sig i Brantevik - ett litet samhälle på Österlen ganska nära Simrishamn. Handlar om två gravida kvinnor i vecka 36 varav en försvinner spårlöst.....En riktigt spännande bok med ett ganska oväntat slut, så nu väntar jag på en fortsättning....

Må så gott och tack för att ni kikar in!

Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack, för din kommentar inne hos mig. Och tack för boktipset. Ska skriva upp författaren så jag kommer ihåg den!

    Du är hjärtligt välkommen in till mig igen! Jag kikar in hit igen också!

    Ha en fin torsdag! Kramar Maria

    SvaraRadera