fredag 26 november 2010

Nu börjas det...

(bild lånad på plantagen.se)


Förra året köpte jag en ny adventsljusstake fast jag sannerligen inte behövde någon, men det är alltid roligt att förnya sig - inte sant? Jag har så smått börjat att ställa ut adventsljusstakarna på sina platser - brukar ni också ställa sakerna på samma ställe år efter år?!
Först ut blev det fint i köket där jag också hann tvätta fönstrena på insidan innan mörkret föll. Tar en paus med upplockandet till i morgon så jag ser vad jag gör!

Ha en härlig fredagskväll!
Kramar, Helene

1 kommentar:

  1. Hejsan.

    Jag brukar nog ha stjärnorna och ljusstakarna på samma platser år efter år.
    Exakt en sån ljusstake du visar har jag i köksfönstret, men i år lyste bara 3 ljus!

    Måste fixas ikväll när "gubben" hinner.

    Ha en fin helg vännen,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera