onsdag 17 november 2010

Godkänd!

På min fritid läser jag en distanskurs i Digital Bildbehandling 7,5 poäng på halvfart. All undervisning sker framför datorn i form av inspelade videos. En mycket bekväm form av universitetsstudier! Det behövs dock en stor dos av disciplin eftersom det inte är någon som jagar dig med en blåslampa att du ska göra ett visst avsnitt till bestämd tid.
Igår lämnade jag in min första uppgift -( bilden ovan) det var att redigera en bild utifrån de sätt vi lärt oss samt återkoppla till teori/undervisning. Det är alltid lite nervöst att lämna ifrån sig en uppgift utan att veta hur den tas emot. Men idag fick jag besked om att jag blivit godkänd!! Kul! Det sporrar mig att fortsätta!

Må så gott ni som tittar förbi!
Kramar, Helene

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!
    Så roligt - det ger en alltid en extra kick när man lyckas!

    Kramar - Ma

    SvaraRadera
  2. Ja fy så svårt att plugga på det viset. Jag tvivlar på att jag skulle fixa det.

    GRATTIS till dig! Du fixat;)!!!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera